91 812 88 88
Możesz też opisać problem stomatologiczny przez formularz, a odezwiemy się do Ciebie.
Szanujemy zarówno czas naszych Pacjentów jak i lekarzy i asystentek! Rezerwacja terminu dla państwa jest przez nas traktowana jak najbardziej poważnie — w wyznaczonym dniu, o wyznaczonej godzinie lekarz oraz jego asystentka będą czekać przygotowani na państwa przyjęcie. Jest to rodzaj umowy — zobowiązania, kiedy zespół lekarz-asystentka rezerwuje czas (jedną, dwie a czasem trzy godziny) tylko i wyłącznie dla danego pacjenta, a pacjent zobowiązuje się pojawić na wizycie. Dla ułatwienia i przypomnienia otrzymacie państwo powiadomienie SMS na dzień przed umówioną wizytą. W przypadku dłuższych lub pierwszorazowych wizyt nasza rejestratorka — pani Ewelina skontaktuje się z państwem telefonicznie, aby potwierdzić termin wizyty. Ze zrozumiałych względów czasami państwa wizyta nie może dojść do skutku. W takim wypadku prosimy o poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji nie później niż dzień wcześniej przed wyznaczonym terminem wizyty.
To pozwoli nam przeorganizować grafik pracy lekarza i zawiadomić innych Pacjentów oczekujących na leczenie o możliwości szybszego przyjęcia (np. z bólem). W związku z powyższym w przypadku niezgłoszenia nieobecności pacjenta zostanie on obciążony opłatą 200 PLN za każdą wcześniej zarezerwowaną godzinę, którą należy uiścić przed następną wizytą. W przypadku nagłej nieobecności lekarza pacjent również zostanie powiadomiony odpowiednio wcześniej i otrzyma propozycję nowego, najdogodniejszego dla niego terminu. Oczywiście rozumiemy, że zdarzają się przypadki losowe, których nie da się przewidzieć.
Staramy się być wyrozumiali i o to samo prosimy Pacjentów!
W celu rejestracji zadzwoń do nas:
91 812 88 88
lub napisz wiadomość:
Szczecin - Podzamcze, 70-535
ul. Wielka Odrzańska 31 b
Poniedziałek 8:00-15:00
Wtorek 13:00-20:00
Środa 8:00-15:00
Czwartek 13:00-20:00
Piątek 8:00-15:00
Sobota 9:00-15:00