Rejestracja telefoniczna:
91 812 88 88
Możesz też opisać problem stomatologiczny przez formularz, a odezwiemy się do Ciebie.
Informacje o rezerwacji
Szanujemy zarówno czas naszych pacjentów jak i lekarzy i asystentek! Rezerwacja terminu dla państwa jest przez nas traktowana jak najbardziej poważnie – w wyznaczonym dniu, o wyznaczonej godzinie lekarz oraz jego asystentka będą czekać przygotowani na państwa przyjęcie. Jest to rodzaj umowy – zobowiązania, kiedy zespół lekarz-asystentka rezerwuje czas (jedną, dwie a czasem trzy godziny) tylko i wyłącznie dla danego pacjenta, a pacjent zobowiązuje się pojawić na wizycie. Dla ułatwienia i przypomnienia otrzymacie państwo powiadomienie SMS na dzień przed umówioną wizytą. W przypadku dłuższych lub pierwszorazowych wizyt nasze rejestratorki – pani Ewelina lub pani Kinga skontaktują się z państwem telefonicznie aby potwierdzić termin wizyty.
Ze zrozumiałych względów czasami państwa wizyta nie może dojść do skutku. W takim wypadku prosimy o poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji nie później niż gdzie wcześniej przed wyznaczonym terminem wizyty.
To pozwoli nam przeorganizować grafik pracy lekarza i zawiadomić innych pacjentów oczekujących na leczenie o możliwości szybszego przyjęcia (np. z bólem). W związku z powyższym w przypadku nie zgłoszenia nieobecności pacjenta zostanie on obciążony opłatą 200 pln za każdą wcześniej zarezerwowaną godzinę, którą należy uiścić przed następną wizytą. W przypadku nagłej nieobecności lekarza pacjent również zostanie powiadomiony odpowiednio wcześniej i otrzyma propozycję nowego, najdogodniejszego dla niego terminu. Oczywiście rozumiemy, że zdarzają się przypadki losowe, których nie da się przewidzieć.
Staramy się być wyrozumiali i o to samo prosimy pacjentów!
Umów się na wizytę:
W celu rejestracji zadzwoń do nas:
Adres:
Szczecin - Podzamcze, 70-535 ul. Wielka Odrzańska 31 b
Godziny otwarcia:
- Poniedziałek 8:00-16:00
Wtorek 12:00-20:00
Środa 8:00-16:00
Czwartek 9:00-20:00
Piątek 8:00-16:00
Sobota 9:00-15:00
Wypełnij formularz online:
Pliki do pobrania:

Informacje o rezerwacji
Szanujemy zarówno czas naszych pacjentów jak i lekarzy i asystentek! Rezerwacja terminu dla państwa jest przez nas traktowana jak najbardziej poważnie – w wyznaczonym dniu, o wyznaczonej godzinie lekarz oraz jego asystentka będą czekać przygotowani na państwa przyjęcie. Jest to rodzaj umowy - zobowiązania, kiedy zespół lekarz - asystentka rezerwuje czas (jedną, dwie a czasem trzy godziny) tylko i wyłącznie dla danego pacjenta, a pacjent zobowiązuje się pojawić na wizycie. Dla ułatwienia i przypomnienia otrzymacie państwo powiadomienie sms na dzień przed umówioną wizytą. W przypadku dłuższych lub pierwszorazowych wizyt nasze rejestratorki – pani Ewelina lub pani Kinga skontaktują się z państwem telefonicznie aby potwierdzić termin wizyty. Ze zrozumiałych względów czasami państwa wizyta nie może dojść do skutku. W takim wypadku prosimy o poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji nie później niż gdzie wcześniej przed wyznaczonym terminem wizyty. To pozwoli nam przeorganizować grafik pracy lekarza i zawiadomić innych pacjentów oczekujących na leczenie o możliwości szybszego przyjęcia (np. z bólem). W związku z powyższym w przypadku nie zgłoszenia nieobecności pacjenta zostanie on obciążony opłatą 200 pln za każdą wcześniej zarezerwowaną godzinę, którą należy uiścić przed następną wizytą. W przypadku nagłej nieobecności lekarza pacjent również zostanie powiadomiony odpowiednio wcześniej i otrzyma propozycję nowego, najdogodniejszego dla niego terminu. Oczywiście rozumiemy, że zdarzają się przypadki losowe, których nie da się przewidzieć. Staramy się być wyrozumiali i o to samo prosimy pacjentów!